Модуль 3, 4. (день 2)
Більш чіткіше намалювалаь тема та об'єкт учнівського дослідження. Згадав як формулювати питання. Підготував форму оцінювання.
Вирішив двічі створювати групи. 1 поділ (групи гетерогенні, які визначають найефективніші методи арифметичних обчислень). 2 поділ (групи гомогенні, які
моделюють
роботу софтверних
компаній: прожект-менеджери, які здійснюють постановку
задачі і керують
процесом
її вирішення; девелопери,
які пишуть програму; тестери, які перевіряють її
правильність та оцінюють
інтерфейс).
Створив макет учительської презентації.
Думаю, все у мене вдастся. Стараюся, але без фанатизму.
І ми впевнені, що у Вас, Петре, має вийти цікавий проект) Можливо, такому серйозному дослідженню можна додати ще й "краплинку" творчості у вигляді влучної назви проекту, доступної і зрозумілої мови формулювання запитань та завдань... тощо.
ВідповістиВидалитиУдачі і цікавої роботи)
Дякую!
ВидалитиСпробую розвести свої плани тонами творчих вкраплень.