вівторок, 11 червня 2013 р.

Модуль 3, 4. (день 2)
Більш чіткіше намалювалаь тема та об'єкт учнівського дослідження. Згадав як формулювати питання. Підготував форму оцінювання.
Вирішив двічі створювати групи. 1 поділ (групи гетерогенні, які визначають найефективніші методи арифметичних обчислень). 2 поділ (групи гомогенні, які моделюють роботу софтверних компаній: прожект-менеджери, які здійснюють постановку задачі і керують процесом її вирішення; девелопери, які пишуть програму; тестери, які перевіряють її правильність та оцінюють інтерфейс).
Створив макет учительської презентації.
Думаю, все у мене вдастся. Стараюся, але без фанатизму.


2 коментарі:

  1. І ми впевнені, що у Вас, Петре, має вийти цікавий проект) Можливо, такому серйозному дослідженню можна додати ще й "краплинку" творчості у вигляді влучної назви проекту, доступної і зрозумілої мови формулювання запитань та завдань... тощо.
    Удачі і цікавої роботи)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Спробую розвести свої плани тонами творчих вкраплень.

      Видалити