День 3
Модуль 5Вважаю, що потрібно робити колективне обговорення тем, ключових, тематичних питань, "табуретки", діяльність учнів у проекті.
Щодо роботи з інтернет-ресурсами, то частково підтримую авторів Програми. Вважаю, що принципи авторського права, на-жаль, частково нівельовані і цей процес незворотний.
Модуль 6
Педрада "Безпечне та відповідальне використання Інтернету" у формі обговорення на вікі справила позитивне враження. І проблеми обговорили, і технологію Вікі "підтягнули".
"Мережевий опитувальник" створив як первинну діагностику учнів з метою формування груп.
Під час стоворення "Мережевого опитувальника" запозичив ідею автоматизації оцінювання (дякую Надіє Миколаївно), хоча і не є прихильником такого підходу до оцінювання вцілому, однак як частковий випадок - може бути.
Найскладніше буде завтра, це - створення форм оцінювання (ІМХО).
Хоча іноді мені здається, що моя голова вибухне, я дякую Вам за курси. Маю надію, що здолаю цю вершину.
ВідповістиВидалитиВершини долають ті, що йдуть. Отож, бачу, що у Вас поступово вимальовується загальна картина. Згідна, що сила людського слова не замінить жодне віртуальне спілкування. ;)
ВідповістиВидалитиІдеальних форм оцінювання, на мою думку, не буває. У кожній є якісь недорахунки, і щоби їх вдосконалити - дійсно прийдеться попрацювати.
ВідповістиВидалити